Melkee Kızlar ya gebe iken saçınızı boyattınız mı ? Doktorunuzla filan bu konuyu konuşan danışan var mı?
Kaya13 Melkee ben ombre yaptırdım diplere degmedikce sıkıntı olmaz dedi dip boya yapacaksan da tamamen doğal boya alıp yap demişti
Hatice_gzr2505 Melkee ben 36+2 tim şuan iki gün önce ombre yaptırdım doktorumun onayı ile hatta diğerlerinden daha güvenli dedi diplere değmediği için
Ozlemsarap Ben 4. Ayda sormuştum boyayabjlirsin sorun yok dedi ama cesaret edip boyayamadim dip oldu 10 karış 2 hafta sonra gorumcemin nişanı var gitmeden boyayacgim artik