tazecikannee üç yumurtam toplandı ikisi döllendi benim hiç umudum yoktu dedim kalır mı acaba 3. Embriyo transfer edildi biri de donduruldu şükür hamileyim şu an 13. Haftalık olmak üzereyiz ha çok riskli bir gebelik benim ki ha düştü ha düşecek diye yaşadık şükür kanamalar kesildi ama benim hatamdı bebek tutundu diye ben hiç dikkat etmedim bir gün mutfakta 4.30 saat ayakta iş yaptım belim çok ağrıdı ertesi gün de kanama başladı yani tüp bebek ile hamile kalanlar lütfen dikkat edin mümkün mertebe hep uzanın mecbur kalmadıkça çok ayakta durmayın