Bende kızımın adını Alâ koyucam çok araştırdım şapkalı harfler kalkmadı ve eşimi iyice tembihledim nüfuslukta bastıra bastıra söyleyip Alâ yazdırıp kontrol etcek 😅 ve cinsiyeti öğrendiğimizden beri herkese bastıra bastıra isminin telaffuzunu aşıladım😅😅