Melekprenses Anneadayi89 bugün başladım diyete tatlı krizim illaki olacak ne yapacağım bilmiyorum bende
bahar-1903 Anneadayi89 Bende 1 aydır diyet yapıyorum, tatlı krizlerin de meyvelerle geçiştiriyorum ,ilk zamanlar çok zorlanmıştim ağlamıştım hatta😂😂 ama simdi alıştım eve tatlıya dair hiç birsey almıyorum, eskisi kadar da tatlı istemiyor canım
Sleepless_Mother Anneadayi89 valla canım neler istiyor da yemiyorum işte 😒 hele ilk aylar Halley nasıl isterdim tamam şimdi de istiyorum ama cicugu düşünüyorum muz yiyirum yerine geçiyor ama doğum yapınca hayırlısıyla ilk isim onu yemek olcak hatta hastaneye goturcem🤤😂😂
TURNAA Anneadayi89 tatlı yasak olunca ister istemez canımız çekiyor bende tüketmiyorum hiç ara öğünde meyve yiyorum onun şekeri bile tedirgin ediyor beni
Kubra-onur Ben iki ay insulin diyet yapıyorum artık dayanamıyorum küçük bir çikolata yiyordum ama peşine bol bol su içiyordum
bahar-1903 Sleepless_Mother Muz da yasak kuzum dikkat et ona da glisemik indeksi yüksek bi besin olduğu için kan şekerini birden yükseltiyor, yiyeceksen bile küçük bi parça alman yeterli
Sleepless_Mother bahar-1903 onu küçük bı yarım yiyorum canım bı bardak tarçınlı sütle napim başka canım bu hamilelikte çok tatlı istiyor 😒 diğer oğlumda böyle değildim ya
bahar-1903 Sleepless_Mother Aynen o kadardan bisey olmaz doktor bana da öyle demişti az bisey yiyebilirsin dedi ama bide tarçın tüketme dedi ,yediğin şeyleri tarçınla tatlandırma dedi yasak mı oda bi bilgin var mı canim
Sleepless_Mother bahar-1903 ben normalde şeker hastasıyım canım diyetisyen eşliğinde devam ediyorum özellikle sordum tarcin tuketebilirmiyim diye günde bı tatlı kaşığını gecmiyecek şekilde kullanabilirsin dedi bende zaten o kadar kullanmıyorum çay kaşığınin ucuyla dokunup süte koyuyom
bahar-1903 Sleepless_Mother Bende kullansam mı bilemedim ki ,doktorum bana yiyeceklerini tarçınla tatlandırma dedi ama
Sleepless_Mother bahar-1903 sen yine de sor canım hatta ilk hamileligimde çok yüksekti şekerim bunda şükür tok karna 140 bile görmüyorum o zaman bile doktorum bana tırnak boyunda çayının içine çubuk tarçın at demişti bardağa
Anneadayi89 Sleepless_Mother dikkat ettiginiz icinmi 140 i bulmuyor yoksa sekeriniz zaten 140 i bulmuyormu
Nil2736 Anneadayi89 Yani gebelik şekerim yok ama diyetisyen takibindeyim. Şekerim sınırda v bebeklerin suyunu etkiliyor. Ondan tatlı yemiyorum. Yediğim tek tatlı ara öğünlerimdeki meyve. Onuda 4 yemek kaşığı yoğurt bir porsiyon meyve içine porsiyon şeklinde ceviz fındık badem. Bide ben tarçın seviyorum die tarçın ekliyorum. Bu beni kesiyor güzel gidiyor yani. Eğer meyve yasağın yoksa yap. Yada yeşil elma ile yap. Onun şekeride az. Karpuz üzüm kuru meyve gibi meyvelerde yasak bana bu arada
Umutunannesi92 Anneadayi89 bende de şeker var canım benim 33 haftalık hamileyim akşamları insülin vuruyorum şeker degerlerim gayet iyi . Eti karam %70 kakaolu bitter çikolatadan kahvaltı üstüne içtiğim kahvenin yanında bir maksimum iki dilim yiyorum birşey olmuyor ya da geçenlerde bir tarif uygulamistim onu vereyim sana. Bir iki bardak sütün içine iki kaşık yulaf yarım muz ezdim yulaf lapası yaptım bir bardağa koydum buzdolabinda soguttum üstüne de yeşil elmayı rendeledim üstüne bir çay kaşığı tarçın ve iki üç ceviz tavada soteledim yaptığım yulaflı karışımın üstüne koyup dolapta bir saat beklettim magnolia ile elmalı turta arası birşey oldu yemesi keyifliydi en azından tatlımsı birşeyler yemiş oldum🤷🏼♀️🤷🏼♀️ve o gün şekerim çıkmadı 🎊🎊