Ceydadefne1 Sizinde dogumunuz yaklastiginda idrariniz geliyomus gibi olup gelmiyomuydu yani ilk bebegim anlam veremedim idrar varmis gibiyim sanki saatlerce sıkmısım gibi gidiyorum hic yok 30+3 um normal mi kizlar ara ara da kasiklarima agri giriyo
Bba Ceydadefne1 normal canım çok normal Doğum sancısı öyle bir şey ki o geldiğinde anlıyorsun Zaten bu acıların benzeri değil ☺️
Ayseayse5664 Ceydadefne1 ben artık bu yüzden uykularımdan vqzgectim sanki yukarıdan içiyorum hemen asagıdan çıkıyor bir yere uğramadan anlamadım
Ceydadefne1 Bba ozman sknti yok dedim heralde bu haftada cikmaya niyetlendi erken dogum riskimde olunca bian teredute kaldm🤗
Bba Ceydadefne1 o risk var ise kendini takip et tabi ama İnan Doğum olacağız zaman mutlaka bir farklılık oluyor benim nişanım gelmişti 2gün sonra Doğum oldu ama o sancılara rağmen yeterli değildi Doğum için 20 günlük olduk çok şükür ☺️
Ceydadefne1 OktayMeltemSahin enfeksyon varmis zaten ilac çok denedim olmdi sirkeli su yaptim cogaldi simdi tuzlu suya basladim geciyo gibi
Minikpopo Ceydadefne1 enfeksiyon için mi tuzlu su canım nasıl yapıyorsun ben de aynı dertten muzdaribim de ☹️
Betulgnr Ceydadefne1 limonlu su iç canım benimde 9aydır kronik enfeksiyon var ilaç çok kullandım artık kullanmıyorum limonlu su geçiriyor bitek
Ceydadefne1 Minikpopo kulanmadigim bi atleti iki tane kucuk parca gibi kestim bi tasa su 3 cay kasigi tuz koyup karıştırdım bi bezle iyice temizledim orayi sonra obur kuru bezlede sildim biraz bklyip yikadim
Betulgnr Ceydadefne1 hayır tabiki daha böbreklerinize çok faydası var ben birtek bununla geçirebiliyorum ilaçtan nefret ederim çünkü