Zeyzeyp Kızlar modern böle kulaga hoş gelen güzel isimler istiyorum 28 haftalık olucak hala isim bulamadım yardımcı olun lütfen
Stella_0 Zeyzeyp Bir aksilik olmazsa benim kızımın adı da Pera Lina olucak 🥰 Lina hep aklımdaydı ama Pera ismini duyunca da aşık oldum resmen 🥰
Pembegul9 Benim bebiş 11+3 ben kız olursa defne su koymak istiyorum kızım olursa tabiki sanada Defne , açelya , derin isimlerini önerebilirim açelya ismi hem modern hem de kulağa hoş gelen bir isim ☺️
cileklicookie Pembegul9 defne koydum ilk kizima bende hic pisman degilim valla oyle uslu akilli bi cocukki kizim masallah diyeyeim
mrs_atalay Zeyzeyp bizim ilk çocuğumuz. Belis ismini koyucaz. Aşkın ilk meyvesi fevkalade güzel bir kız demek ☺️
Zeyzeyp Deletedmom_85 Az kaldığı icn olabilir mi doğum magneti ve özel kıyafetleride yaptıracgm icn isim acil 😂
mhmmddgc Zeyzeyp Bende arıyorum 32 haftalığım hala isim yok. İlk Kızımın adı melinda ona uyan isim aradığım için bulamıyorum