Merhabalar kizlar idrarda cok fazla enfeksiyon çıktı doktor ya günde 4 litre su içmen gerek ya da antibiyotik dedi ama ben korkuyorum bebege zarar verir diye antibiyotik.su deseniz yogun mide bulantısı kusmam var o kadar su içmem imkansız ne yapcgimi şaşırdım biliyorum enfeksiyonun tedavi edilmemesi de sıkıntı.Antibiyotik olarak molcef,piyeloseptil ya da 2 adet monurol sase bunlardan birini kullan yazmış başına gelen ya da bu ilaçları kullanan var mı