Deletedmom_51 Arkadaşlar geceleri ayaklarım altı yandığından uyuyamıyorum resmen. Çok huzursuzum bu konuda 😞 var mı böyle olan? Nasıl geçirdiniz?
Momy_eyyuptalha Deletedmom_51 bilmiyorum ki kuzum senin bebek cinsiyeti nedir bence cinsiyet ile alakali olduğunu düşünmüyorum malesef hormonlardandir
Deletedmom_51 Momy_eyyuptalha ilk iki hamileliğimde ayaklarım hep üşürdü erkek olacak bebeğin derlerdi bunda da yanıyor kız mı acaba bilemiyorum ki 🤭
Deletedmom_51 Momy_eyyuptalha amin canımmm Allah razı olsun sağlıklı olsun da hayırla gelsin dünyaya ben kız erkek demiyorum 😍