Yagmurun_hayali Arkadaşlar günde 2,3 tane maden suyu içmek istiyor içine limon katıp 8 haftalık hamileyim zararı var mı acaba
csmaknc Yagmurun_hayali 34 haftalığız magnezyum kullanıyorum yetmiyor maden suyu da içiyorum ilk aylarda da hep 1-2 tane içtim
Minigindunyasi Yagmurun_hayali bir tane iç fazlası tansiyon sorunu yaratabliyor ama bu sıcakta inan bende iki tane fln buz gibi icesim var
4cocukannesi Yagmurun_hayali zararı var mi bilmiyorum ama bende çok içiyorum günde 2 adet tüketiyorum kolayi çok canım çekince bi maden suyu içiyorum 😊
Asmin_1034 Sodyum oranına dikkat edin yüksek olmasın. akmina, Beypazarı Kızılay Erzincan (yeşil olanı ) tüketin bunlarda sodyum az, çok içtiğiniz için tansiyon ödem problemi olabilir. Ben Kızılay’ın yeşil olanını içiyorum magnezyum oranı da yüksek
Betullyillmazx 1-2 şişe iç en fazla canım fazlası zarar maalesef. Ayrıca mide asit dengeni bozmamis olursun