minnakin_annesi1 Kızlar, merhaba. 34 haftadan beri doktorum erken olur dedi. Ciyer açıcı iyne bile vurdurdum. Amma bebişim gelmiyo hala. 37 hafta olucaz yarın. Doktor bu hafta gelir dedi. Sizce doğulması işin ne yapmalıyıç. Çabuk gelsin istiyorum
Mommynurse minnakin_annesi1 merdiven in çık squat da erken getirir diyorlar ama neden acele ediyosun ki zamanını doldursun zaten gelir
minnakin_annesi1 Mommynurse Eşim bir hafta evde bir hafta işte oluyor. Bu hafta evde olucak istiyorum ki, yanımda olsun. 😐
minnakin_annesi1 Ormanmeyveli Eşimin çalışması ile alakadar bu hafta evde olucak. Yanımda olmasını istiyorum o yüzden.
minnakin_annesi1 kahvesever__ Doktorda çabuk olur dedi. Erken doğum olmasın diye devamlı uzan dedi. Bende az az uzanıyodum. Fazla deyil. Yine de gelmedi oğlum. Amma bu hafta gelirse bi sorunu olmaz dedi doktor
minnakin_annesi1 kahvesever__ İnşallah bakalım eşim işten gelince yürüyüşlere başlıcam. Bakalım etkisi olucakmı. Amma şimdi az az sancım var. Dün gece daha şiddetliydi. Ama kısa sürdü