Kızlar ben 25+6 günlük hamileyim iki haftadır vajina ağrım var iki hafta önce idrar yolu enfeksiyonum vardı antibiyotik kullandım önce ağrı ondan dolayı sandım sonra test verdim geçmişti enfeksiyon doktora da gittim herhangi bi erken doğumla alakalı i durum yok böyle aşırı değil de mesela yatakta sağa sola dönerken eğilirken falan olan bi ağrı dayanılmıcak kadar şiddetli de değil bu durumu yaşayan var mı bi kaç kişi bebek büyüdüğü için normal olduğunu söylüyor