Kızlar selam.
Size danışmak istediğim şeyler, bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
3,5 yıllık evliyim 2,5 yıldır bebek düşünüyoruz.
2,5 yıl içinde 5 kez gebe kaldım hepside doğal yolla. 2 dış gebelik 3 kimyasal olmak üzere.
Polikistik over sendromum var.
Eşimin sperm testinde sorun yok.
Gebetik test yaptırdım pıhtılaşma cıktı ama sulandırıcı kullandığım halde yine düşük oldu.
Hemotolojiden testler yapıldı lupus vs. Onlarda temiz.
Hormon sonuçlarımda hep düzgün cıkıyo pko olmama rağmen.
Rahim filmi cekildim tüplerde yada rahimde sıkıntı yok.
Bildiğim duyduğum bütün testleri yaptırdım.
Daha neler yapmam gerek yada hangi bölüme gitmem gerçekten bilmiyorum artık. Tüp bebek yaptırmayı düşünüyorum ama bendeki sorun ne onu merak edıp öğrenmek istiyorum. Lütfen bana yardımcı olabilecek arkadaşlar bana bilgi versin yada tecrübelerini söylesin. Gerçekler artık ne yapacagımı nereye gideceğimi bilmiyorum..