Tuba1818 canım benim doktorum da gebelik kesesini gördüğü gibi folik asit yanında omega, d vit. Ve demir hapımı verdi ve bende kullandım çok şükür gayet güzel gidiyor her şey takviye alınan ilaçların yarardır neden zarar olsun 2. Doktoruma da sordum o da gayet iyi vitaminleri kullan dedi ve daha 9. Haftamdayım.