Ibooya hahah valla sonu böyle olacaksa hic düşünmeyelim 😅😅 bende ilk başlarda kiz hissediyorum dedim ve daha en basta efnan sare dedim
Efnan ismini ilk kizima koymak istemistim ama emin olamamıştım bi daha kizim olursa kesin efnan olur dedim sarede senaya uyar dedim kizim alistimi simdi 6 aydir efnan sare olsun diyor😅😅
Benimde icime sinmiype simdi farkli bisey istiyorum.
Daha dogrusu dizide duyulmamis olsaydi gene efnan koyardım 😅😅😅