Canga02 37+5 günlük gebeyim. Az önce nişanım geldi ne yapmam lazım bilmiyorum tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim korkuyorum da
Ha134548 Canga02 merhabalar nasıl geldi kanlı mı tarif eder misiniz? ben de 36+2 yim merak ediyorum ilk gebeliğim
127383 Canga02 bana da doktor nişan gelirse gelmene gerek yok suyun gelirse hemen gel demisti. 38+1 bizde tık yok😁
21sukran Canga02 vala canım benimde ilk gebeliğim benim doktorum kanama ve suyun gelmiyene kadar doktora gitme dedi kanaman olmuşsa görünmeni tavsiye ederim normal sancıların olmuş olsaydı beklerdin evde çekerdin ama nişanın geşmiş git bence
21sukran Canga02 git görün en azından bilgi edinirsin canım Allah hepimizin yardımcısı olsun bi sancıda kurtarsın 🌹🧿🙏
Canga02 21sukran hafiften açılmam varmış nst de sancılar çıktı hafiften sancılar artınca ya da suyun gelince tekrar gel dediler bakalım nolcak
21sukran Canga02 herşeyin hayırlısı neyse o olsun canım tabbim hepimiz bi sancıda kırtarsın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌹🧿
Canga02 21sukran aynen oturunca sancı daha çok artıyo yürüyünce iyi geliyor bi de merdiven inip çıkmaya çalışıyorum bakalım artk nasip