Evhamlianne92 barınak çok temiz bu konuda çok ilgileniyorlar kaç sineklik değiştirdik bildiğiniz oturup kemiriyorlar kaçmak İçin kendilerine birde yer yapmışlar sonradan farkettik balkona çıkıyor çatı altından çatıya çıkıp yan binaya geçiyorlar bizim evden yakaladık zaten ablam 2 sini sahiplenecekti oda hamileydi onunda güzelce kemirmişler ikisi bir kaçmıyorlar 3 tane sineklik üst üste yapmıştı oda ilk beraber kaldılar belki benimki tek kalınca ayrılınca herhalde ters tepti polislik bile oluyorduk komşu şikayet etmiş kedileri kaçıp bizim bahçeye geliyor bahçe de geziyorlar kedi bahanesiyle diye ne uğraştık 2 ay sabrettim Denizli barınağı bu konuda çok iyi honaz tarafında çok ilgililer tertemiz şimdi apartman kedimiz var bir kere gitmemiştir. Orada bekler yemek veriyoruz ediyoruz hemen gördü mü koşar gelir ev taşıyoruz bizimle birlikte sanki ev taşıyormuş gibi yanımızdan ayrılmaz bize bir bağlı ne zaman görsem orada bekler gözümün içine sadece bir kaç komşu var yerinden etmek istemiş arabayla kutudan yuva yapmıştım onu ezmiş tabağını filan kocaman yer varken bilerek yapılmış gibi.