Cnsu07 e nabızda tüm hekimlerin görmesi için gizlilik diye bişiy var açın onu görsünler gittiğiniz de ayrıca bende her ay tahlili sağlık ocağında yaptırıp gidiyorum şuana kadar ikili tarama ve 1 adet bulaşıcı hastalık varmı diye test yapıldı hastanede onun dışında hepsini sağlık ocağında yaptırdım 8.ayıma girdim hastaneye pek bi para görmemiş oldum muayene de 143 lira 8 aydır 😀 Şuan 31 deyim 34 de gidicem ondan sonra doğurmazsam tabi 38 de giderim herhalde 😀