Zrksvly33 her doktorun prosedürü farklı oluyor canım bazen hastane özel bile olsa doktor diyor ki şuana kadar her sorunu diğer doktor gördü o ilgilendi ya bişiy varsa hasta da yada bebekte sorun olursa diye üstüne sorumluluk almıyorlar gideceğin zaman elinde varsa sonuçlarını da götür test yapılmışsa onları götür yanında olsun bide e nabızdan görünürlüğü aç ki gideceğin hekim şuana kadar önceden yapılan sonuçlarını kanlarını idrarını görsün .En ufak bir sorun bile doğumda büyük şeylere yol açabiliyor .Ve aşılarını yaptırdıysan muhakkak söyle belirt.🙂 Bazen çok parada versen doktor sorumluluk almak istemiyor ama alırlar gibime geliyor 😘