Selam kızlar 22 haftalık hamileyim riskli bir gebeliğim yok çok şükür her şey yolunda gidiyor şu anda. 6 saatlik bir yola çıkacağız sizce bir sakıncası olur mu? Açıkçası pek bi sakıncası olmaz bence ama sizlere sormak istedim belki deneyimli annelerimiz vardır içimizde💘🥰