Bsra19ogz 20 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam devam ediyordu ama dün akşam et parçası şeklinee bişi geldi ama düşmüyor rahmimden gittikçe uzuyor ve kalınlaşıyor ama düşüremiyorum yaşayan varmı 🥺korktum baya
Bsra19ogz Zuhalsareelif doğumdan sonra ultrosynla bakılmıştı hiç bişi yok demişti doktorum kalmış olabilirmi 🥺
guldenyldz CiCi_BeBe_AnNeSi içerde parça bırakmışlar ve içi çok fazla kan ile dolmuştu içindeki parçayı alıp kanı boşalttılar çok tehlikeli
Bsra19ogz kahvesever__ gittim çıkardılar bir problem olmadığını ama bu şekildede olmaması gerktiğini söylediler
Fadmet Bsra19ogz canım doktoruna yine görün için rahat etsin. Senin dediğin gibi sarkıp kalmamıştı ama bende de parçalar gelmişti doktorum normal demişti