Mervee3831 RaYaRY göbek düşmesi desikleri sey bebeğin basının dogum kanalına inmesi cnm bas yukarıdam asagı inince nolcak göbegın asagıda şisecek
Eren_umay2 RaYaRY Doğum yaklaşmış demek benimde doğuma 2 hafta kala düştü dokotor daha 4 haftan var dedi 2 hafta sonra doğmuştu
RaYaRY Mervee3831 doktor bebek doğum kanalında baş aşağı dedi ama millet göbeğin düşmemiş dogurmazsin diyo anlamadım
Mervee3831 RaYaRY benm 2 kızımdada bosa gtme daha düşmemiş göbeğin dediler ıkısndede gttim doğurdumm valla
RaYaRY Mervee3831 herkes birşey diyo doktora gidincede yalan bilgi olduğunu öğreniyorum cidden ne çok uydurma şeyler varmış