Anneolmahayali1 Merhaba arkadaşlar. Çiğ köfteci açmak sizce mantıklı mı. Kârlı olur mu . Dükkan çarşıda ve kira.
Eren_umay2 Anneolmahayali1 Oturduğunuz semte şehire bağlı birazda bizim buralarda sinek avlıyor resmen bazı yerler birde yemek sepetidir getirdir çıktı onlarlada anlaşma yaparsanız tabiki işler bol kazançlar şimdiden
Alparslaninannesii Anneolmahayali1 ben cig koftecide çalıştım günlük gelir cok azdı kirayi vs karşılamakta cok zorlanıyorlar ama sizin orda nasil olur bilemem
Esra_G Anneolmahayali1 olduğunuz yerde sizden eski çiğköfteci varsa işler biraz zor olacaktır. Çünkü çok yaygın.
Eren_umay2 Anneolmahayali1 196 bin nüfusu var bizim şehirinde küsurda var daha yemek sepetiyle veya getirle anlaşma yapan işliyor diye duydum bazı yerlerde kapattı zaten işlemeyince