Benimde de 2 kaybım var 6 haftalikken kalbi durdu ikisinde de
Hamile kalmadan coraspin hamile kalınca da devem ettim oksapar 4 ml iğne kullaniyorum 35 haftalık olucaz inşallah çok şükür iyiyiz bence bı doktora daha görün ben hem genetik hem pıhtılaşma testi yaptırdım