Kızlar benim ikili test zamanım geldi yani doktor 12.haftada yaptır dedi ama araya bayram tatili giriyor 12.haftadan sonrada yapılmaz mı doktora 3 hafta önce gittim bayrama denk geldiğini bilmiyordum o yüzden soramadım yaptırmak istiyorum şuan 11 haftalığım