Snm123 Beta 1056 ama kesesi henüz vajinal usg ile bakıldı görünmedi normal mi 1000 i geçince vajinal görünmesi gerekmez mi siz kaç iken ilk vajinal gördünüz
selmabttl3 Snm123 valla betası kaçtı hatırlamıyorum ama bende 6+2 de gittim hem bebişi hem kalp atışını gördüm acele etme sabırlı ol görürsün inşallah
Eren_umay2 Snm123 5 haftalıkken görünüyor geçenlerde bi postta arkadaş 5+2 de görmüştü sanırım cuma günü bende gittim 5+5 de göründü ayrıyetten kalp atışınıda gördük
edaa1402 @Snm123 Normaldir canım bende dün 1995,23 el öğrendim baktı en son doktor görmedi ki gün sonra 5 haftalık olacak dedi Perşembe randevu verdi o zman bakacak merak etme normaldir tatlım 🥰🌸
irem4141 Ben ilk gittiğimde 1 aylık olmamıştı henüz, vajinal muayene ile baktı ona rağmen görememişti.
Snm123 Bebekadam1_ 1300 şerde karından görünmesi imkansız canım demekki 1300den iki üç gün sonra bakıldı usg ile
Bebekadam1_ Snm123 yok aynı günde gözüktü. Ama öncesinden de bı tane kürtajım var . Kürtaj da rahim temizleniyomus ya onla alakası olabilir . Rahat gözükme açısından