Cuma günü kahvaltıdan sonra normal hiçbir ağrım yokken suyum geldi.Aklınıza gelirse bana ve bebeğime dua edebilirmisiniz🤲Bugün 32 haftalık oldu ciğer geliştirici iğneler magnezyum tedavisi antibiyotik,nidicard diye bir ilaç sürekli nst takipteler suyum küçük küçük gelmeye başladı yine doğumhanede yapıldı tüm ilaçlar şimdi normal odadayım bugün ne olacak bekliyoruz