Elifyunus1 Günaydın 5 temmuz sabah 9 da doğumum var belden uyuşmalı sezeryan uyku asla yok var mı benim gibi o tarihte doğumu olan
nrsen Sedat_efem şuan 37+4 teyiz 38 imiz 6 temmuz oldugu için bekliyoruz inşallah erken gelmezse yani. Karnım aşırı yumuşadı. Bebek hareketleri azalmaya başladı akıntım çok. İnşallah 3 gün sabreder.
Sedat_efem nrsen benimkide bu pazar 36 haftalık oluyo akıntım çok bebek hareketleri az rahimde karnimda aşırı kasılma var yarın doktora gidecem ins yatış demez ya🙏😒
Sedat_efem nrsen ayyy hadi hayırlısı canım sağlıkli dolsun banada 2 hafta sonra gel gün vericem dedi heyecanlıyım 😘♥️😍
Elifyunus1 Kbrkbrr doğum yaptım şükür salı günü birgün hastanede kalıp eve geldik iyiyiz doğum zordu ama değdi