GoktugAlp ben 11 haftalıkken cinsiyetini öğrenmiştim canm doktor erkek demişti kesin 19 hafta da göstermedi mi cinsiyeti daha göstermediyse kız da olabilir belki gebelikte oluyor bu akıntılar halen devam ediyor benm idarırımda ve kanlarda temiz çıktı oluyor demekki