Bugün çok yoğun mide bulantısı tansiyon düşüklüğü ve bebeğin hareketini hiç hissetmedim diye acile gittim zaten direk alttan muayene istedi doktor içim rahat olsun diye yaptırdım bi sorun olmamasına rağmen nst çekti oda normaldi bi sorun yok dedi ama ödem ve tansiyonda dolayı müşaade dedi ne alaka dedim bende acilden giriş yaptım diyeymiş normal mi yatış istemesi