Ogretmen_Anne_ Ya normalde bebeğim makat gelişi olduğu için hep hissederdim ama sanki daha aşağı inmiş gibi tam vajinanın üstünde hissediyorum bebeğimi sabahtan beri normal midir bebeğim makat gelişi ?
Sbm050421 Ogretmen_Anne_ benimde aynı 30+2 makat gelişli bende hep aşağıda hissederdim zaten son birkaç gündür daha sa aşağıda hissediyorum
Mellllllll Benim 31 haftalık bebeğim ve ben bi kaç haftadır hep kasıklarda hissediyorum, doktorum yola girmiş demişti 2 hafta önce
Mellllllll Ogretmen_Anne_ erken geldi bana da, fakat bi sorun görünmüyor kilosu boyu herşeyi yerinde hatta 2 hafta ileride görünüyor gelişimi kontrol amaçlı başka doktora göründüğümde de bi sorun görünmüyordu. Umarımda yoktur.
Ogretmen_Anne_ Mellllllll bilmiyorum canım ya kanala yerleşmesi demek erken gelmesi demekmiş o yüzden korkuyorum
Mellllllll Ogretmen_Anne_ bende öyle biliyorum hatta doktorumun beni endişelendirmemek adına erken doğum riskin var demediğini düşünmüştüm (panik atağım var tetiklemesin diye) ama diğer doktor da bişey demedi 🤷🏻♀️ Umarım vaktinde sağlıkla gelir bebeklerimiz.
Mellllllll Ogretmen_Anne_ ikinci bi doktora göründün mü sende için rahat etsin veya en azından bi sorum varsa ekstra dikkatli olursun