Oesra Sezaryen sonrası dikiş üstü hafif şişen, kabaran, ödem toplayan var mı acaba normal bir semptom mu ? Çok ayakta kaldım bugün 6. Günüm bir baktım dikiş üstü hat boyunca hafif kabarmış.. çok korkuyorum
1busbus Oesra merhaba benim de öyle ödem olmuş doktor et ve yumurta haşlama ye karnını da tülbentle sar ödemin gider dedi
Deren12 Oesra doktorunuza veya saglıkçı arkadaşınız varsa resim atma şansınız varsa gönderin yönlendirsin sizi yatıp dinlenin sabahı bekleyin yorguntan da olabilir kötü düşünmeyin
Asel2520 Oesra benimkide aynı durumda şuan sağ taraf başlangıç yeri sanırım şişlik kızarıklık var vede ağrıyor inşallah geçer bir an önce 8 gün oldu doğum yapalı
Oesra Night doktora gitmiştim 5. Gün topuk kanı İçin ultrasonla baktığında güzeldi sonradan oldu. Sanırım hastaneye git gel vs o yorgunlukla kabardı
Oesra Asel2520 bende kızarıklık yok canım sadece kabarma şişlik var inşallah geçer hemen Allah iyilik versin
Kubra_miray_szr Oesra bence normal degil benim arkadaşım da iyle oldu hep intahap enfeksiyon kapmıştı seni ameliyat yapan doktorun yanına git