Kızlar çalışıyorum 34. Haftada rapor alıcam 2 haftam kaldı fakat kefillik bir durumum yüzünden hesaplarımda bloke var şimdi ben bu rapor parasını nasıl alabilirim? İlla ki bankaya mı yatıyor yada ptt den alabilir miyim? Yada böyle bir durum da olan var mı nasıl çözebilirim