Kızlar denizdeydim bugün yüzdüm bütün gün hiçbir sancım birşeyim yoktu. Eve geldik 6:30 gibi duş aldım uzandım saat 7 de suyum geldi birden apartopar hastaneye geldik yolda hafif sancılarım başlamıştı hemen açıklığa baktılar 4 cm di sonra nst ye bağladılar ama sancılar giderek artıyodu ayağa kaldırdılar bikaç pozisyon da durmamı istediler bebek insin diye ama mümkün değildi sancıdan duramıyordum ebeye tuvaletimin geldiğini söyledim o tuvalet değildir diyerek beni doğumhaneye aldılar ve saat 9 da doğumum gerçekleşti 2 saat içersinde doğum yaptım ebeler doktorlar şaşırdı çok kolay oldu diye 😊 dikişlerim var normal olarak ama şuan gayet iyiyim bebeğimi erken olduğu için küveze aldılar 5-10 gün kalıcak dediler ama oda iyi çok şükür 2950 gram olarak doğdu🙏🏻 Allah hepinizin yardımcısı olsun benim gibi kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰