Pnrklk Bende öyle diyodum arada mide bulantım oluyodu o da anlık geçiyordu hemen 15 16. Haftalarda baş ağrısı oluyodu şuan 17+4 üm yeni kusmam başladı bende 16 Dan sonra olmaz bundan sonra diyodum ama daha kötü oldum sende herkese söyleme böyle olduğunu 😉