11mrv11 valla canım bedesten pahalı hamileyim diye elbise almaya gittim 30 tane elbise denedim aynı gorsugun elbise her yerde farklı fiyat uygun fiyatlı olarak iş bankasının orda podyum collection var doğan çantanın karşısında şuan elbise olarak baya çeşit var tunik tarzı kalmamış haberin olsun