Gaye_zeliha Ben 2.5 aylık hamileyim hamilelikten önce göbeğim az da olsa vardı hamile kaldım biraz daha büyüdü erken olabilir ama yaşayan var mı
Ogretmen_Anne_ Gaye_zeliha ilk gebelikse gazdır gebeliğin ilk aylarında çok fazla gaz problemi yaşanıyor. Bebek çok küçük büyüme atağına girmek için