Selam arkadaşlar, 29+3 gebeliğimin başından beri bel ağrılarım var kaç tane doktora gittim hepsi normal dedi magnezyum verdi takipli olduğum doktorum geçmesi lazım diyo ama belimin ağrısı hiç geçmiyor, son 3-4 gündür kalçama bacağımla kasığımın arasına vuruyor ağrı, sanki damarım çekiliyormuş gibi gece gündüz hiç geçmiyor, yürürken oturup kalkerken zorlanıyorum başına gelen var mı