Hamile kıyafeti olarak almadım hiç sadece normalde giydiğim bedenin 1 beden büyüğünü tercih edip bol kesim tunik ve elbiseler aldım hamilelik sonrası bile giyebileyim diye sadece pantolonlarımı lcw defactonun hamile bölümünden aldım ztn hamilelik öncesinde de bol giyindiğim için çoğu kıyafetimi hala kullanıyorum ☺️