Ogretmen_Anne_ avent 240 ml aldım. Zaten yenidoğan bebek kendi tutamayacak biberonu her türlü siz tutacaksınız. Büyük cam biberon aldım ölçüsüne göre ayarlayıp veriyordum. İki ayrı biberon almak bana mantıksız ve masraf geldi. Kızım şuan 10 aylık iyiki de küçük boy almadım. Başlık kısmını değiştiriyoruz belli dönemlerde sonrasında kullanmaya devam ediyorum.