Merhaba arkadaşlar
14+2 haftalık hamileyim
Bir kaç kere rüyamda bişeyler yedim çok iştahlı bi şekilde ama ne yediğimi o an hatırlıyordum uyandığımda ama yemedim rüyaydı hani dedim bi arkadaşımla görüştüm o da hamile ona bahsettim arkadaşımda rüyamda görünce hamileler ne gördüyse yemesi gerek dedi neden yemedin dedi kafama takıldı lütfen yardımcı olun yemem şart mıydı ?