sliya30 aynı düşünceler içerisindeyim, kızım 2.5 yasında ikinciyi bile isteye hamile kaldım ama sonra içime bi pişmanlık doğdu kızım hala benim gözümde bebek onun hakkına girmiş gibi hissediyorum kenarda kalıcak gibi ikisine yetemicem gibi bilmiyorum çok karışık ve zor🤦🏼♀️