Ikramustafa ah bugun temizlik yapmaktan size yazamadım.
41.0 oldu bebek gelmeyince az bir suni sancı ile başlandı.suyum geldi hemen .hiç sancım olmadı o gün.salı günü sabah dr suniyi artırdı.17.00 da sancılarımı hissetmeye başladım. Ayakta karşılarken iyiydim ama nst için uzandığımda tir tir titredim çok kötüydü.epidural istedim takıldı.açıklık 2cm. 17.00 den sonra epiduralin etkisi geçince yine aynı şeyleri yaşadım tekrar epidural devam etti.00.00 da hemşireye açıklığıma bakın eğer aynıysa sez olmak istiyorum dedim .3 cm dedi.pzartesiden salı gecesine kadar 3 cm .duyunca üzülüp vazgeçtim.suni sancı kesildi.sancısız uyudum o gece.sabahda ameliyata alındım.ameliyata giderken de tir tir titredim. Sanki soğuktan donmuş gibi değişik bişeydi..keşke dediğim tek şey epiduralle devam etseydim belki 3 cm den sonra hızla açılmam olucaktı.yada suni sancı yerine önce alttan fitil verseydi dr.belki açılmam hızlanırdı.şimdi 2ssvd adayıyım.aynı doktorumla deneyeceğim.inş bu sefer sağlıkla olur doğumum.