Herkez gibi birgün bende bunları yazarım yada görürmüyüm derdim çok şükür demekten başka ne denirki 🥰
2019 da bi düşük gerçekleştirdim zor şeyler adet kesintisi yaşadım 2 sene sonrası polikistik olduğumu öğrendim savaştım kilo verdim yani sanıyorum baya bi cebelleştim her ay gecikme o çöpe atılan testler ama istedğim gebe kalmak ama hemde normal olmak her ay adet olmak okadar güzel birşeymiş ki sonradan oldukça farkettim herkez başka birşey diyor sanki ben cocuk cocuk dermişim gibi ki olabilir allaha bıraktım zamanı gelince modundaydım biri doktor söyler öbürü tedaviyle der inanır mısınız o an onu bile kabullenemıyorsunuz rabbim isteyen herkeze kim varsa nasip etsin sanıyorum bu mutluluk postu olmalı 🥰ama hemde pes etmeme oluruna bırakma hayırlısı neyse o zamanda isteme olsun uzun oldu ama güzel oldu inşallaah bundan sonrası da güzel geçer hayırlısıyla kucağıma ( sizlerde kucaklarınıza ) alırsınız 🤰🏻
okuyan hakkını helal etsin Sağlıklı güzel günlerimiz olsun 💕💕