Her bebek farklıdır her annenin vucut yapisi farklidir illaki degisiklik gosterir sizi korkutmak amaclı soylemiyorum ama 33+6 haftaligim aşırı hareketli ozellikle yatınca hiç hissetmemeniz iyi birsey değil az da olsa hissediyorsaniz sorun yokda yeri daraliyor çünkü artik hareketlerde azalma olabilir siz hastaneye gidemiyorsanizda bir saglik ocagina gidip dopplerle kalp atisini dinleyebilirsiniz. Ama hastaneye gitseniz tabiki daha iyi olur