Busrakalperay ben aslında hiç vermeyi istemiyordum ama sağolsun kaynanam doğduktan sonra hemen verdi bile. Şu an 2 aylık meme reddi yaşamadık inşallah da yaşamayız. Hatta yapabilirsem bıraktırmayı düşünüyorum çünkü uykuya dalarken emzik istiyor, tam dalıp uyuyacakken emzik ağzından düşünce geri uyanıyor bu sefer. Bi kaç defa öyle uyanınca en son tamamen uyanıyor artık doğru düzgün uyumadan