Aysun2834 Merhaba arkadaşlar 37+1günlük hamileğim çok şükür herşey yolunda ama bir kaç gündür benim prensesim karnımda titriyor hıçkırık falan değil bildiğiniz ürperdiğiniz zaman bi titreme gelir ya o tarz bir titreme bugün kontrolde söylemeyi unuttum doktor kordonun iki kere sırtına dolandığını söyledi bi sıkıntı oluşturmıyacağını söyledi ama acaba bununla ilgili olabilir mi ? yaşayan var mı aranızda ?
SeymaLasyu Aysun2834 bende 37+0 bendede bir yada iki kez oldu acayip hızlı titredi hatta gözümde canlandırmaya çalıştım bi bebek nasıl böyle titrer diye gözümde bile canlanmadı.
Babyboy Aysun2834 evet bana da oldu çok kez n’oluyo diyorum her seferinde ama refleks gibi bir şey herhalde çünkü içerde hıçkırık ağlama gülme her şeyi yapıyorlar bu da normaldir diye düşündüm 🙏🤗😂
deletedmom503 Aysun2834 Bende 35+5im 2 gun once oyle titredi ki karnim sanki elektrik carpmis gibi ve ben ciglik attim korkudan noluyor anlamadim hatta bir sure bekledim bisey olacak mi diye olmadi bir daha da yapmadi ama cok korktum tv izliyordum o an sebebi ne olabilir bende bilmiyorum ama insallah iyilerdir😉😄
Aysun2834 SeymaLasyu öyle anlarda yapıyor ki anlam veremiyorum içerde keyfi yerinde doktor bugğn kordonu beline iki kere dolanmış diyin e acaba ondan mı diyemdüşündüm çünkü bu haftaya kadar olmuyordu titreme
Aysun2834 Ebrar34 inşallah ciddi birşey değildir hareketli çok sertleşiyor ama normal dedi doktor nide üstüne titremeşeri başlayınca. içerde noluyor diye merak etmeye başladım
dilanbartos Ah ah kimbilir içeride ne hissediyorlar, ne yaşıyorlar. Hepsi o kadar normal ki.. Her hareketleri bebeğin sağlıklı olduğunun göstergesi. Korkulacak bir şey yok
Aysun2834 dilanbartos çok şükür sıkıntımız yok benim ki içerde keyif yapıyor her kontrolde bir kaç gündür huzursuzdu sebebi kordon dolanması sanırım benimde kafama takıldı çünkü bu hafta başladı titremeleri acaba kordon dolanmasından dolayımı rahatsız oluyor diye aklıma takıldı
Aysun2834 Ebrar34 şuana kadar hamileliğim sakin geçti çok şükür sanırım son günlerinde evham yapmaya başladım
Dogaturac Ben 33+4üm 2yada 3 kez olmuştur aynı durum normaldir diye düşünmüştüm ben normal bi bebeğin yaptığı herşeyi yapabiliyorlar artık uyurken birden ürperme oluyordur muhtemelen
Oznr Aysun2834 bende de oluyor hatta simdi soguk sut ictim hemen arkasindan oldu kordon dolanmasoyla alakali değildir bence cunku daha dun gittim doktora olsa soylerdi sizinkide bundan degildir.
Aysun2834 Oznr kordon dolanmasını mutlaka söylüyorlar cnm biz şuan yakından takipteyiz şimdide belindeki kordonu 2,5 tur boynuna dolamış titremeler muhtemelen refleksleri ile alakalı sanırım hıçkırık gibi