Burda birisi yüksek söylese yine moraliniz bozulacak bence böule toplara hiç girmeyin. Her bebeğin gelişimi farklı. Ne yazık ki herkes bi muhalefet. Canını daha fazla sıkmamak keşke böyle bi post açmasaydınız. Birazdan çocuğunun kilosunu överek anlatan tayfa gelir ve canını sıkar.