Furkanesra06 Kızlar merhaba sezaryen sonrası 3. Günüm ve büyük tuvaletimi hiç yapmadım Ne zaman yapabildiniz ve nasıl başardınız yardımmmmm 😓
Minigim76 Furkanesra06 bende senin gibiydim canım elma yemiştim öyle çıkabilmiştim kayısı yemekten içim dışıma çıkmıştı ama tuvalete çıkamamıştım😂
gecemm Furkanesra06 Ben 4 gün yapamadim oysa ki gaz cıkarmakta hic zorlanmamistim😂 en son hastaneden çıkarken lavman yaptılar 🤦♀️ ve 17 gün oldu hâlâ daha zorlanıyorum yaparken 2 3 günde bir hsjsk
Deren12 Doktor lavman vermedi mi bana 4.güne kadar yapamazsan lavman dedi yaptık hemen çıktım şuan düzenli her gün çıkıyorum harici üzüm ile kayısıdan hoşaf çok içtim
Furkanesra06 Deren12 ay kayısı yemekten tiksinicem bana mısın demiyor aslında tuvaletim var hissediyorum gidiyorum ama baskı yapamıyorum dikişlere sorun olacak diye delirmek üzereyim 🙄lavman da vermedi Pazartesiye kadar çıkamazsam kontrolüm var söylicemm
tarcinnnn Ben de şurada bekleyeyim bi kaç gün sonra lazım olacak 🫢 sıvı beslensen, kayısı vs. Denedin mi hiç?
Eslemdemr0309 Çok zor çıkıyor ben saatlerce tuvalette durduğumu biliyorum dikiş agrisindan da ıkınamiyorsun maalesef ama sonradan kendi geldi bırak bekle kendi gelsin sen bol kayısı ye komposto iç sonra kendiliğinden gelecek o
Eslemdemr0309 Furkanesra06 öyle hissediyorsun ama takmamaya çalış gerçekten beklemediğin anda kendi gelecek 🥰
Birgul Furkanesra06 bol bol kaysı yedim, kaysı hoşafı içtim, bolca su, yeşillik, hurma yedim. Ufak ufak yürüyüşler yaptım