Meleken merhaba canım nette araştırırken yorumuna denk geldim gerçi bayağı olmuş yaptıralı ama merak ettim herhangi birşey oldu mu acaba diye ? Bende 3 gün önce yaptırdım 35 haftalık hamileyim kanım 8e düşmüş ya kan takacağız ya da bunu uygulayacağız dedi bende bu serumu tercih ettim bana uygulandıktan sonra ben hemen kalktım eve gittim herhangi birşey olmadı ama 4 gün sonra birdaha uygulanacak 2 hafta sonra doğumum var nasipse prospektüsünde hamileliğin ilk trimesterinde kullanılmalı sadece diye yazıyor ayrıca hayvanlarda yapılan testlerde plesantadan geçip bebeğin kemik gelişimini olumsuz etkileyeceği yazıyor kafam karıştı doktoruma söyleyeceğim bu durumu