A_r_m_i07 Hanımlar bir sorum var gebelikte vifolic Omega yi aranızda kullanan varmı ? Nasıl içtiniz direk eritmeden hap şeklinde içilir mi ?
maviananas A_r_m_i07 ben onu hamilelik boyunca kullandım hep yutarak içtim doktorum o şekilde içmemi söylemişti. eritildiğini duymadım hiç